با استفاده از نیروهای ماورایی و رمل و اسطرلاب هرکس را بخواهد به تسخیر در می آورد . جادوگر دارای ۲ قابلیت است . یکبار یکنفر را در شب جادو می کند و یکبار هم میتواند در روز در مرحله دوم رأی گیری یک نفر را جادو کند . فرد جادو شده تمام ویژگیهای خاصش را به مدت ۲۴ ساعت از دست میدهد و شب تحت هیچ شرایطی نمی تواند بیدار شود . به همین دلیل باید از این توانایی در مقابل گرگ نما مافیا و جانی استفاده کند .
نکته ۱ : اگر گرگ نما در بازی باشد جادوگر را هم حتما قرار دهید چون این امکان را دارد که در شب سوم گرگ نما را جادو کند و نگذارد بیدار شود و تکثیر پیدا کند .
نکته ۲ : حتی اگر محافظ در بازی باشد جادوگر میتواند رئیس مافیا را جادو کند .
نقطه ضعف ۱ : نمیتواند کشیش را جادو کند .
نقطه ضعف ۲ : نمیتواند بازیکنی را که قهرمان انتخاب کرده است را جادو کند .